2013. szeptember 21., szombat

testszobRász Strength Burning - Túl a határokon

Kedves TestszobRászok!
Itt a következő erősítő edzés, mely 3 részből áll. Az elsőt láthatjátok a videón, amely elsősorban a törzs és láb izmait hívatott megdolgozni, a másik két részt pedig az edzésleírásban keressétek, hiszen magától értetődő és nagyon egyszerű gyakorlatokról van szó.
Én összesen három kört csináltam a gyakorlatokból a lehető legkevesebb pihenővel, s így 12 perc 24 másodperc alatt végeztem, de a végén már igencsak küzdöttem. De hiszen ezért csináljuk! Eredményt szeretnénk elérni, ami csak komfortzónánkon túllépve lehetséges.

EDZÉSLEÍRÁS:
1. Hegymászás - 50 
2. Szumós fekvőtámasz - 30
3. Három Szökkenéses kitörés, oldal láblör - 10-10
2#:
1. Felülés nehéz súllyal mellkas előtt tartva - 50  (Az én súlyzóm 9 kg-os volt.)
3#:
1000 magas térdemelésben ugrókötelezés

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése