2013. szeptember 23., hétfő

TestszobRász STRENGTH BURNING #4 - Teljes tested átformálódik

Kedves TestszobRászok!
A ami edzés egy igazán átfogó, erősítő program. Fontos, hogy a gyakorlatsor elvégzése előtt melegítsetek jól be. Ez történhet a You Tube csatornámon található bemelegítés videóval, de egy szimpla ugrókötél is megtesz. Ezt követően picit nyújtsátok meg izmaitokat, és jöhet is a tréning.
Összesen négyszer menjetek végig a gyakorlatsoron. Az edzés végén, ha időtökbe belefér, egy 500 szökkenésből álló "freestyle" ugrókötelezést is javasolnék elvégezni. Én ezt úgy szoktam végighajtani, hogy száz szökkenésenként változtatok az ugrálás stílusán. Vagyis kezdek 100 páros lábbal, aztán jön 100 darab magas térdben szökkenés és így tovább.
Két gyakorlatot szeretnék kiemelni, melyhez egy új eszköz használatát vezettem be a videóban. Ez pedig a fordított fekvőtámasz és a páros térdhúzás. Ha nincs otthon ilyen eszközöd, két székre tegyél egy masszív felmosónyelet és azon máris végezheted a fordított fekvőket. A lábhúzáshoz megfelelő egy ajtóra szerelhető húzóckodó is, de hanyatt fekvésben csípő alá tett kézzel is csinálhatod a gyakit. Ha így végzed, tehetsz fel lábsúlyt, de a medicin labdádat is foghatod bokáiddal erősen.
Adjatok bele mindent, az eredmény nem marad el, és élvezzük napunk minden percét, hiszen az edzés már mögöttünk is lesz. :)

SZÜKSÉGES ESZKÖZÖK:
1 pár nagy súlyzó
Keret vagy székek bottal vagy szőnyeg lábsúllyal
Ugrókötél
Nagylabda

EDZÉSLEÍRÁS:

  1. Guggolás medicinlabdára - 20
  2. Tarkóra engedés nagy súllyal - 20
  3. Fordított fekvőtámasz kereten - 20
  4. Mérlegállás súllyal - 10-10/láb
  5. Páros térdhúzás kereten - 20

Megcsináltam, s mivel nagy súlyt használtam, rendesen el is fáradtam, izmaim remegnek. :) Összesen 16 perc 12 másodpercet kért a napomból, amit megfejeltem egy 5 perces maximum erőkifejtést igénylő ugrókötelezéssel. És persze nyújtottam kicsit. 25 perc és kész is voltam. :) És Neked hogy ment?
Írd meg a Facebook on ide kattintva és csatlakozz a TestszobRászok közösségéhez.
Szép napot Neked!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése