2013. szeptember 21., szombat

TestszobRász Cardio Burning #5 - Totális Popsi-Comb Formálás

Kedves TestszobRászok!
A mai edzés elvégzése során garantálom, hogy a combotok, feneketek égni fog a kemény munkától. De ne ijedjünk meg, hiszen a cél nem más, mint a változás, az eredmény elérése. Ez pedig kizárólag akkor lehetséges, ha kicsit "fáj", ha kicsit "rosszul esik", ha kicsikét kimozdulunk a komfort zónánkból. Az edzés során kicsit összetörtem, hiszen összesen 4 kört végeztem a gyakorlatsirból, azonban a végeztével úgy éreztem, mára törhetetlen lettem.
Adjatok bele mindent! Merjetek változtatni ne holnap, ma! A kitartással, a ragaszkodással céljaitokhoz a siker elér hozzátok, a kudarcot pedig végérvényesen kiengedjük az ablakon, hadd szálljon jó messzire.
Ez a TestszobRász.
Tartsatok velem minden nap!
EDZÉSLEÍRÁS:
1. Kitörés szökkenéssel - 30
2. Guggolás súlytolással ( 9 kilós az én súlyzóm) - jobb kéz 10
3. Kitörés szökkenéssel - 30
4. Guggolás súlytolással - bal kéz 10
5. Kitörés szökkenéssel - 30
6. "Hanyatt bogár" rugdalózás - 20
7. Kitörés szökkenéssel - 30
8. Krokodilus fekvőtámasz - 20
9. Kitörés szökkenéssel - 30
  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése