2013. szeptember 21., szombat

TestszobRász Cardio Burning #2

Kedves TestszobRászok!

A mai napon nem sok időm jutott az edzésre, így a lehető legrövedebb, de maximális intenzitású tréning elvégzésére törekedtem. Ezúttal segítségül hívtam "edzőpartnereimet", az edzésnaplómat, melybe előre megterveztem az edzést, ahogy ezt mindig teszem, valamint intervallum órámat. Az edzés pihenő nélkül zajlott, jól elfáradtam a végére, s nem maradt hiányérzetem, mindenemet megdolgoztam kő keményen. 30-30 másodpercig végeztem egy-egy gyakorlatot maximális tempóban és erőkifejtéssel, azonban igyekeztem figyelni a helyes kivitelezésre végig.
Hajtsátok végig, ha időtök engedi akár kétszer, a legkeménybbek háromszor is! Az eredmény nem marad el.
Jó edzést!
EDZÉSLEÍRÁS:
1. 4ütemű fekvőtámasz - 30 mp
2. Alkarra engedés váltott karral - 30 mp
3. Páros lábú oldalra szökkenés, váltott oldal - 30 mp
4. Sarok rúgás, guggolásból felugrás - 30 mp
5. Terpesz-zár fekvőtámaszban - 30 mp
6. Hegymászás - 30 mp
7. Kitörés szökkenéssel - 30 mp
8. Lábzárás hanyatt fekvésben (derék leszorítva) - 30 mp
9. Váltott térdhúzás - 30 mp
10.Guggolásban szökkenés váltott lábemeléssel - 30 mp
11. Bicikli - 30 mp
12. 10 magas térdben futás, 2 fekvő felugrás - 30 mp

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése