2014. február 9., vasárnap

TestszobRász SÉF - Gyümölcs lap elkészítése otthon

Kedves TestszobRászok!
Íme, itt az ígért recept, melyet otthon elkészítve és a korábban (itt) leírt recept alapján máris elkészíthetitek a könnyű, ám nagyon egészséges és fenséges Túrós Gyümölcstekercset. A lap elkészítése nekem nem sikerült előre, ezért is váratott magára a recept. Kicsit kísérletezgetnem kellett, de  sikerült. :)


Hozzávalók:
3 db alma, 3 db banán, aszalt szilva, szilikonos vagy sima sütőpapír (a szilikonos nekem jobban bevált)

Elkészítés: 
A gyümölcsöket leturmixoltam, de tapasztalatból mondom, ne tegyetek hozzá vizet, inkább mozgassátok meg a gyümölcsöt kanállal, ha nehéz lenne a gépnek. Ha kész a pép, a sütőpapírt beletesszük a tepsibe, rákenjük egyenletesen a pépet és légkeveréses sütőbe a legalacsonyabb hőfokra (én 50 fokra tettem). Picikét nyitva kell hagyni a sütőajtót, különben a gőz nem távozik és soha nem szárad ki a lap. Semmit nem kell vele tenni, csak néha rákukkantani, hogy kiszáradt-e már, de arra fel kell készülni, hogy ez egy 4-5 órás folyamat lesz. Ha kész, leszedjük róla a sütőpapírt és vagy elkészítjük a Túrós Tekercset, vagy hűtőben tároljuk.
Jó étvágyat hozzá! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése