2015. július 15., szerda

TestszobRász TRÉNING - Fitt Formád#9

Sziasztok TestszobRászok!

Íme, itt az új Tréning. Remélem, kitartotok.
Leírom, én hogyan érzek most.
Erősebbnek. Ismét jók a nadrágok rám, egy-egy már laza is. Tulajdonképpen nem tudok kiemelni semmit, mert az egész testem változik, erősödik. Fantasztikus érzés! Alakul a bőröm is, kezd egyre feszesebb lenni. Mellé kellene tenni a futást, amit azonban az elmúlt héten nem tudtam megvalósítani. Sajnos van, amikor felép a lehetetlen. Amikor magad vagy egy feladatra és az mindent felűlír. De a lehetetlen úgy válhat lehetségessé, ha megkeresed a hasonló hatással bíró alternatívát, amelnyek a kivitelezése működik adott élethelyzetben. Ez most a Spinneren történő edzés számomra, de lehet ugrókötél (és ez is egyébként), lehet ellipszis tréner, szobakeró, ami adódik, amire módod van.
HAmarosan méreckedem egyet és ezt is megosztom Veletek.
Ami nehéz: a diéta. Egyre nehezebben tartom, de tartom. A megoldás: iszom sokat, citromos vizet, mentateát édesítés nélkül. Érdekes, hogy az édesség abszolút nem hiányzik. Sokkal inkább a sajtok és a mennyiség. De ez jobb lesz, ahogy a gyomrom hozzászokik a kisebb adagokhoz. Éppen annyit eszem (és ez a legnehezebb), hogy még annyira jól esne csak még egy-két falat. De tudom a célom, látom az utam és tartom magam.
Csapjunk bele az edzésbe!
3-4 kör, edzettségi szintnek megfelelően. Én végig kínlódtam négy kört, az utolsó végére vörös volt a fejem, csoffadt a hajam, a szívem majd' kiugrott, de megcsináltam. Szuper volt! :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése