2015. július 15., szerda

TestszobRász SÉF - Zabos Fitt Kenyér

Kedves TestszobRászok!
A minap megkívántam a kenyeret. Alapvetően nem vagyok egy kenyeres, számomra ez tényleg nem olyan nagy lemondás, azonban néha-néha jól esne. A súlyos, kemény munka árán elért eredményeket ellenben nem szeretném kidobni az ablakon egy kis kenyérkézés miatt és a fogyasztó kenéyrnek kikiáltott csodákat nem merem megenni, mert az adalékanyagok és egyebek a vesszőparipámmá váltak. Így szívesebben ettem ezt a kenyérkét, ami finom, beilleszthető a diétámba ( ami nem fogyókúra diéta, hanem inkább táplálkozás, amellyel menedzselhetem, tarthatom, csökkenthetem a súlyomat, ha szükséges) és tudom, mi van benne.
Íme, itt a recept, ajánlom Mindenkinek! :)


Hozzávalók:
150 g zabpehelyliszt
150 g zabpehely
150 g mandulaliszt
150 g lenmagliszt
egy marék apróra vágott kesudió (elhagyható)
1,5 ek. útifűmaghély
csipet só
1/2 tasak sütőpor vagy késhegynyi szódabikarbóna 3 db tojás
1,5-2 dl víz


Elkészítés:
Keverjük össze a száraz hozzávalókat. A tojásfehérjét felverjük, hozzáadjuk a száraz anyaghoz, összeforgatjuk, majd hozzákeverjük a sárgákat is. Elkezdjük felönteni a vízzel egészen addig, míg kissé ragadós nem lesz. Kókuszzsírral kikent, zabpehelyliszttel kihintett formába tesszük és előmelegített sütőben 180 fokon kb. 45 percig sütjük. Szúrjunk bele villát, mert előfordulhat, hogy a belseje nem sül meg olyan hamar. Megégni nem fog, kevés vízzel kenegethetjük, hogy ropogós legyen.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése