2015. július 14., kedd

Fitt Formád - Tréning#8

Elmaradtam, kimaradtam. Beteg a Család. Vagyis mostmár gyógyulnak, de kikaptak egy jó kis torokgyulladást, így dokumentálni sajnos nem volt időm, de az edzésekhez tartottam magam. Délutáni alvásidőben, hajnalban, illetve este. Nekem ez az időpont a legrémesebb, ilyenkor a sejtjeim már visszavolnulót fújnak és érzem, ez már nem jó nekem. Ma viszont új edzést készítek, amit holnap csinálhattok majd velem a saját nappalitokban a saját ritmusotok, időbeosztásotok szerint.
És ma receotezünk is. Vagyis, ha sikerül, megsütök egy szuperfincsinek ígérkező fitt kenyérkét, amit bátran rágcsálhatunk még akkor is, ha glutén érzékenyek vagyunk. Remélem, összejön.
A Kisbaba, Kisgyermek nem kifogás, nem szeretek velük takarózni, hogy miattuk nem tudtam megcsinálni, ami fontos. A különbség a Baba Időszámítás Előtti időkhöz képest az, hogy akkor edzek, akkor megyek futni, akkor blogolok, amikor tudok. Nem pedig akkor, amikor szeretnék... Ez sok esetben kimozdít a komfort zónámból, de megcsinélom, mert ha nem tenném, nagyon mérges lennék magamra. :)
Nos, sportcipőket fel, kezdjünk hozzá!

2 kör, 500 magas térdemelésben ugrókötél ugrás, 1 kör


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése