2014. február 5., szerda

TestszobRász SÉF - Csodálatos Csokis Fehérjeszelet, amit nyugodtan nassolhatsz!!!

Kedves TestszobRászok!
Régóta vágyam, hogy vásároljak magamnak olyan fehérjeszeletet, amelyet délután is nyugalommal (sőt, akár este, amikor leginkább rám szokott rontani az édesség utáni vágy) ehessek. A gond azonban az, hogy egy-egy megbízható minőségű fehérjeszelet, amire azt mondom, hogy ezt meg merem enni és el merem hinni, hogy az van benne és azt a hatást érem el vele, amit ráírnak, (nem tréfálok, bár talán tudjátok) darabonként (!) 1000 Forint is lehet. Egyszer kóstoltam ilyet életemben, akkor is azért, mert a fehérjeporhoz adták ajándékba, de úgy gondolom, hogy ennyit az én nyalánkságomért nemhogy adni nem akarok, de még ha így is lenne, amíg van olyan gyermek és ember, aki éhezik, nem lenne hozzá arcom. Ez rengeteg pénz 2 pillanatnyi büntetlen finomságért. Viszont azt a fegyvertényt nem akartam feladni, hogy este is "csokizhassak", így továbbgondoltam ezt a dolgot. Miért ne készíthetném el én, magam a saját kis protein szeletemet itthon? És elkezdtem kísérletezni. Több verzió született, melyeket folyamatosan megosztok Veletek a jövőben. a következő a legegyszerűbb, leggyorsabb, mégis isteni finom verzió. Ezt hívom én az igazi Sportszeletnek. Mert az! Jó étvágyat hozzá! :)


Hozzávalók:
2 banán, 3 mérőkanálnyi csokis fehérjepor (én minden esetben csak és kizárólag cukormentes fehérjeport fogyasztok, hiszen nem a tömegemet és főként nem a zsírtömegemet szeretném növeszteni, sokkal inkább a sovány izomzatomat), 3-4 evőkanál zabpehely, minimális mennyiségű agave szirup (kóstolgass mert nem is biztos, hogy szükséges), 3 sor magas kakaótartalmú cukormentes étcsoki, 1 evőkanál zsírszegény kakaópor, 2 evőkanál mandulaliszt

Eklészítés:
A banánt a fehérjeporral, a kakaóval, mandulaliszttel és az agave sziruppal összeturmixolom. Belekeverem az összetört csokit, a zabpelyhet és teszek hozzá óvatosan annyi vizet, hogy ne legyen híg a massza, viszont ki tudjam varázsolni az edényből. Egy tepsibe sütőpapírt teszek. Belesimítom a masszát, meghintem zabpehellyel a tetejét és elkezdem sütni kb. 150 fokon. Rajta tartom a szemem és nagyjából 10 per után visszaveszem a hőfokot és kvázi szárítom 100 és 80 fok között, ameddig meg nem keményedik. Ha kész kiveszem a tepsit, hagyom kihűlni, majd a sütőpapírral kiteszem egy tálcára és hűtőben kb. 2 órát hűtöm. Ezt követően finoman lehúzom róla a papírt és szeletekre vágom. Előfordulhat olyan eset, hogy amikor szeded le róla a sütőpapírt, kicsikét szakad. Ebben az esetben legközelebb picikét tovább érdemes sütnöd. 
Én Babáknak, Gyerekeknek nem adnám a fehérjepor miatt, de ez legyen mindenkinek a saját döntése.
Jó étvágyat!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése