2014. február 10., hétfő

TestszobRász 30 napos TRÉNING PROGRAM 2. hét

Kedves TestszobRászok!
Hogy érzitek Magatokat az első hét után? Én megmondom őszintén, bár az edzéseket már több alkalommal végigcsináltam, mégis minden alkalommal megtalálom bennük a kihívást. Mert én ilyen "teljesítményes" lány vagyok, vagyis mindig többet, jobban, szebben, magasabbra, gyorsabban... Ezek a vezényszavaim. 
Fontos, és nem tudom elégszer kihangsúlyozni, hogy ha nem tesszük az edzések mellé az étkezést, vagyis a helyes étkezést, akkor nem azt kapjuk, amit várunk, sőt, még az is meglehet, hogy semmit. Tehát minden alkalommal, ha étel után nyúlsz, állj meg egy pillanatra és futtasd át az agyadon a következőt: Ezzel most támogatom a kitűzött céljaimat vagy ellenük teszek? Higgyétek el, ez az egy pillanat is elég ahhoz, hogy meggondoljátok magatokat és ne a szelet torta elmajszolása után csapkodjátok a fejeteket, hogy már megint megettem, pedig már elkezdtem az életmód váltást. Legyenek apró célok minden hétre, melyeket el lehet érni és így sikerélményt és büszkeséget is érezhetünk. Ne egyik napról a másikra változtassuk, vagyis akarjuk megváltoztatni a 20-30-40-50 éves mélyen berögzült szokásainkat. minden nap egy pici lépéssel kerüljünk közelebb ahhoz, amit szeretnénk elérni. 

Éppen ezért azt mondom, az edzéseken túl A HÉT Házi Feladata:
1. Minden TestszobRász igya meg a napi 2,5 liter energiaszegény folyadékot!
2. Minden TestszobRász mellőzze az édességet vasárnapig!

Most nem fogom azt a közhelyt csattogtatni, hogy ez pofon egyszerű és ha akarod, megcsinálod. nem, ez nem egyszerű! Én például amilyen jó ivó voltam (itt ne gondoljatok rosszra, kizárólag vízre értem, a gyümölcsnapom sem a különböző gyümölcspárlatokból áll, mint Csoki bácsinak a Tigrisből;) ), most annyira nehezen veszek erőt magamon, hogy meglegyen a napi szükséges folyadékbevitelem és általában, miután délelőtt alig ittam valamit, a délutáni órákban kezdek rápótolni az elmaradtra. ne jó ötlet! Az édességről meg annyit, hogy nekem pl. ez a legnehezebb dió, mert valahogy minden ebéd és vacsora után úgy érzem, valami kell. Csak... csak valami kis nyammnyammmm. És baromi nehéz megállnom, amikor a Kicsi eszi a túró rudit,  vagy a piskótát, hogy ne nyúljak én is a finomság után. Be is vallom Nektek hősiesen, hogy előfordul olyan, hogy nem sikerül ellenállnom. De itt jön be a képbe a közhely. ez a Te döntésed! Ne haragudj az anyósra, ha finomakat süt, ne haragudj a Babára, mert túró rudit eszik, ha megetted - mondjuk akkor már magadra se haragudj, mert felesleges negatív energia -, Te etted meg, Te döntöttél az édesség mellett. Így arra próbálj törekedni ahelyett, hogy igyekszel másra hárítani a felelősséget, hogy legközelebb erősebb legyél. Tényleg kell a nasi, mert ha néha napján megengeded magadnak, szerintem könnyebben maradsz hosszú távon a jó úton. Legyen ez egy napja a hétnek, de ekkor se ess át a ló túloldalára, mert ismét visszatér az "édesség-függőség" és kezdődik minden előröl a vágyakozással, a kudarcokkal, a lelki furival. Egyszer kell véres verejtékkel (ha édes szájú vagy) kilépned az ördögi körből és meg fogod látni, mennyire jó nem-függésben élni. :)
Itt az eheti program Lányok és Fiúk, ne hagyjátok abba, ne adjátok fel, itt vagyok, csinálom Veletek és kérdezzetek bátran a Facebook-on vagy itt, illetve a hobbisport@gmail.com-on!
Mindent bele! :)

TestszobRász 30 napos TRÉNING PROGRAM #2 hét
Hétfő: http://testszobrasz.blogspot.hu/2013/09/testszobrasz-cardio-burning-4-ego.html
Kedd:http://testszobrasz.blogspot.hu/2014/01/testszobrasz-strength-burning-2.html
Szerda: Aktív pihenés, ami legyen tényleg aktív: kocogj, gyalogolj, bicózz, görkorizz (A szobai gépverziójuk is tökéletes alternatíva, ha odakint csúszós a pálya, de az Olimpia nézés nem opció, max utána jöhet!;)
Csütörtök: http://testszobrasz.blogspot.hu/2014/02/testszobrasz-edzes-oversize-trening-1.html +                   +   Haladóknak 500 ugrókötél ugrás tetszőleges stílusban
Péntek: http://testszobrasz.blogspot.hu/2013/09/testszobrasz-strength-burning-tul.html
Szombat: http://testszobrasz.blogspot.hu/2013/09/testszobrasz-cardio-burning-1.html
Vasárnap: Tudjátok, az aktív pihenés! A Facebook-on adok majd pár tippet. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése