2014. március 27., csütörtök

TestszobRász BLOG - Tavaszi Nagytakarítás, ahogy TestszobRász Helga látja


Kedves TestszobRászok!
A következő pár sort egy nagyon kedves, kitartó TestszobRásztól kaptam, aki nagyjából az oldal indulása óta velem edz nap mint nap kiváló eredményekkel. Belefogott Ő is a Tavaszi Nagytakarításba és a következőket írta nekem:

"Rita ! Ez a tavaszi nagytakarítás szuper ! Bevallom, az első héten nem mertem megtartani azt a gyümölcsnapot, mondván nem bírom/nem vagyok hozzá elég erős. De ezen a héten, ami nekem a 2. hát belevágtam ! Egész jól ment !!!! Sőőőőt Még futni is bírtam este, reggel teljesen jól ébredtem ! Szerintem nagyon jól felkészítetted a hasamat előtte, h ne lázadozzon ! És milyen fura, hogy ennyire kevés étel is elég ! Teljesen meglepő Ja, és finomak is, hát már az én kicsi válogatós gyerekem is tömi magába Ritám, én nem győzök Neked hálálkodni ! Köszönöm ismét !!!!!! (...)"

Kedves Helga! Én köszönöm a bizalmadat! Legyél nagyon-nagyon büszke magadra, mert hiába a jó tanács, hiába az iránymutatás, a Te erőd, akaratod és bizalmad nélkül mit sem érnek. :)
Bízom benne, hogy akik velem tartotok ez alatt a 6 hét alatt hasonlóan jól érzitek magatokat, mint Helga és én.
Kérlek benneteket, ne habozzatok megírni tapasztalataitokat!
Csodaszép napot kívánok szeretettel:
                                                             Rita
                                                 TestszobRászotok

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése