2014. április 23., szerda

TestszobRász ÉLETMÓD - 30 napos kihívás 1.hét

Kedves TestszobRászok!
Elérkezett az ünnep vége. Hősiesen bevallom nektek, rendesen megszegtem a diétámat vasárnap és hétfőn, viszont tartottam magam a Nektek tanácsoltakhoz: igyekeztem mértéket tartani.
Most azonban már nincs mese. Közeleg a nyár, a meleg és nem szeretnék azért hosszú nadrágban és garbóban izzadni, mert nem figyeltem oda a két csalónapom után. 
Apropóóó, itt szeretnék megjegyezni egy nagyon fontos dolgot, amit még nem írtam le, nem mondtam el, de TestszobRász ALAPELVként tartom számon.

Nagy titok, figyelj és add tovább:


Akkor kell visszafogni a lovakat, amikor nagyon belelendülnének a lejtőn! Vagyis ha felkúszott 1-2-3 sőt, talán még 4 kiló is, akkor parancsolj "megállj"-t! Alapvető tapasztalatom, hogy 5 kiló alatt még könnyen visszafordítható a folyamat, viszont ha hagyod ellszállni a súlyod, fogcsikorgatós dolgod lesz, ha egy kicsit is hiú vagy. Az is tapasztalat, hogy az utolsó 5 kiló megy le a legnehezebben, ezért sem érdemes fölé menni.
Itt a trükköm, ha egy kicsit elszalad a szekér, amit csak Nektek, csak most árulok el:
30 napig nincs édesség!!!! (Halkan a füledbe súgom, hogy utána, ha nem állsz akarattal vissza a nasira, nem is fog hiányozni és ez komoly!)
Az első 2 hét gáz lesz, a leggázabb az első 5 nap! Ha ezen túl vagyunk, utána napról napra csökken a szénhidrát-függőség.
Ehhez a 30 naphoz hozzá tartozik még 2 FŐ SZABÁLY:
1. Napi minimum 2,5 liter víz citrommal, anélkül, tea, kicsike kávé, de semmi cukros szmötty!
2. Egyéb szénhidrát-fogyasztás visszafogása (gondolok itt tésztára, rizsre, krumplira, de semmi olyan extrémre, hogy pl. nem ehetünk gyökérzöldségeket, vagy gyümölcsöt).
És a +1 BÓNUSZ SZABÁLY (ami kettő;)
+1=2. Fehérje ital fogyasztás este + gyümölcsfogyasztás délután 4-ig!

GYIK - Gyakori kérdéseim:

  • Ehetek banánt? - Persze! De nem egy kilót, sőt, felet sem! 1 darabpot reggelidhez maximum vagy délelőtti edzésed előtt, ha vagy olyan szerencsés, hogy ekkor tudsz tréningezni.
  • Ehetek müzlit? - Persze! Ha Te kevered össze, nincsen benne cukor, csoki, nincsen benne aszalt gyümölcs, csak friss. És mikor? Reggelire!
  • Fogyaszthatok cukrot a teámba, kávémba vagy csak úgy? - Na, ezt nem, értelem szerűen!
  • Nádcukor, méz? Mehet? - Nádcukor biztosan nem (ez is cukor ám, csak nem répából van, hanem nádból, de szempontunkból, egészségtudatosság oldalról egy és ugyanaz, ahogy a barna cukor is, merthogy ez a nádcukor egyébként).
  • Üccsi? - Ááááá, egyébként sem ajánlom, szerintem ne erre költsd a pénzed, de a 30 nap alatt felejtsd el!
  • Kókuszcukor? - Nagon mértékkel, mert ennek 30 a glikémiás indexe, ami elég magas, bár én nagyon szeretem. ;)
  • Xilit? - Mehet, de mértékkel, hiszen a cél az édes íz utáni vágy levetkőzése. :) De a kávédba nyugodtan tedd bele.
  • Azért leszen a 30 nap alatt TeszstobRász SÉF édességek, ha nem szeretnék csatlakozni a khíváshoz? - Persze! A Családnak azért sütök, s így Nektek is!
  • Ha van kérdésem, vagy motiváció kéne, mit tegyek? - Írj nekem e-mailt a hobbisport@gmail.com-ra, vagy jelölj be a Facebook-on és írj nekem!

2. nap tapasztalata:
Most volt az ebéd után, hogy nagyon hiányzott valami nasi. De bírjuk! Teázom, és elmegyek egyet sétálni, ahová természetesen viszem a kis kulacskámat citromos vizecskével. :)

Kitartást kívánok Neked is, kedves TestszobRászom, kinek bizalmát hálásan köszönöm!
Barátsággal:

                            Rita
                TestszobRászod

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése